وبلاگ

خشنودی سرمایه گذاران بزرگ در طی گزارش نتایج ریاست جمهوری آمریکا

خشنودی سرمایه گذاران بزرگ در طی گزارش نتایج ریاست جمهوری آمریکا

اسکات وپنر نظر چندنفر از سرمایه گذاران بزرگ را نقل میکند :از آنجایی که جو بایدن در نزدیکی برنده شدن است و انتظار میرود که جمهوری خواهان کنترل سنا را در دست بگیرند، ما میتوانیم در قله ی یک سناریوی بزرگ در بازار سهام باشیم.

با دولتی که این گونه تقسیم شده است، این سرمایه گذاران احتمال بیشتری میدهند که مالیات به مقدار زیادی افزایش داده نخواهد شد. یک سرمایه گذار همچنین اینگونه بیان کرد که اینگونه شاهد خرجهای عظیم دولتی نخواهیم بود که تا بازار اوراق قرضه غیر قابل پیش بینی شود

پنج شنبه، شاخص داو جونز بیش از ۴۰۰ واحد رشد داشته است که به نوبه ی خود بهترین مقدار رشد هفتگی خود را از ماه آپریل داشته است. بعضی سرمایه گذاران بر این اعتقاد بودند که ممکن است باعث به وجود آمدن شرایط و مقررات سخت تر برای شرکت های انرژی و تکنولوژی علاوه بر افزایش مالیات شود.

اما با وجود اختلاف در دولت این نگرانی ها به شدت کم شده. و ریاست جمهوری بایدن باعث تشدید جنگ تجارت با چین نمیشود، جنگی که باعث نوسانات شدید به خصوص در بازار تکنولوژی شده است.

کوین لیری رئیس ETF  های شرکت O’Shares بیان کرد “چیزی که راجع به برد بایدن الان دوست دارم ، این است که الان ما بایدن رو نداریم ، الان بایدن محدودتر را داریم، که به معنای این است که افزایش بسیار بالای مالیات نخواهیم داشت، تغییری در محیط قوانین نخواهیم داشت و خبری از انرژی های سبز جدیدی نیست.”

من فکر میکنم که یک کنگره ی بنفش بهتر از یک کنگره ی آبی است ، این مقدار ریسک رو به طور اساسی پایین می آورد و به همین علت است که بازگشت نقدینگی رو مشاهده میکنیم.

منبع سایت خبری CNBC

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید